Nog maar heel even! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Floris Hacken - WaarBenJij.nu Nog maar heel even! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Floris Hacken - WaarBenJij.nu

Nog maar heel even!

Door: Floris ten Hacken

Blijf op de hoogte en volg Floris

18 Juli 2015 | Nederland, Leusden

Hoi!

Zoals jullie misschien al weten vertrek ik morgen voor 3 weken naar de Verenigde Staten! Ik doe mee met het Rotary Youth Exchange program, wat inhoudt dat ik 3 weken naar een land vertrek en na die 3 weken weer iemand meeneem naar Nederland. Nadat ik in afgelopen maart allerlei formulieren had ingevuld met informatie over mijzelf en de landen waar ik graag naar toe zou willen (ik had op mijn lijstje Taiwan, de VS en Japan) werd ik al gauw gemaild dat de Rotary een match voor mij had gevonden in de VS. Sean uit Wisconsin was de gelukkige. Hij woont in een klein dorpje met zo'n 2000 mensen, Kohler, zo'n 2,5 uur rijden van Chicago. Hij is 17, heeft 3 broers en 1 zus en is de jongste uit het gezin. Een druk gezin dus.
Nadat alles geregeld was en de vliegtickets geboekt waren, werd ik al gauw overspoeld met e-mails met allerlei vette dingen die we er gaan doen. Zo gaan we Chicago in, verblijven we een paar nachten bij familie, gaan we raften in de Colorado River en hiken in het Rocky Mountain National Park.
Nadat ik vandaag alle laatste dingetjes heb geregeld, zal ik morgen om 10:55 op het vliegtuig stappen naar Chicago O'Hare Airport.
Via dit medium zal ik foto's en video's plaatsen en natuurlijk jullie regelmatig op de hoogte houden van al mijn avonturen in de VS!

See you!

Floris

  • 18 Juli 2015 - 21:57

    Cuny Ten Hacken:

    Hier een berichtje van je moeder....Heeel veel plezier!!!!! We zijn nu bezig met de laatste loodjes.! Het is nu al leuk!!! Wat een groot avontuur he! Ik ben reuze-trots!!!
    Ik wens je een te gekke ontzettend mooie reis met veel verhalen,ontmoetingen,plezier,etc.
    Hele dikke knuffel!!!
    XXXXX

  • 19 Juli 2015 - 00:22

    Eric Lucassen:

    Have fun!

  • 19 Juli 2015 - 00:22

    Eric Lucassen:

    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 4646

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

3 weken in de United States!

Landen bezocht: